Thursday, October 8, 2009

macmana nak wat keje ngan ikhlas?..dah wat baik2..orang cantas..kaki bodek tak abes2 nak kipas orang atas..naseb baek orang atas 'kipas proof'..ehehhe..kite buat direjectnyer..pastu amik keje kte bawak ke tengah dengan selamber ya ya...mengaku keje dia pulak tu...takper..takper..last2 bler kene soal..mampos tak dapat nak jawab...aku jugak di carik..uhuhuhuh..aku jawabkan?...tak...ko jawab la sendiri..aku g main paintball lagi baekk.. leh tembak musang yang suker2 jek nak makan ayam nenek aku..mintak pun tak..main bedal jek...tak elok kan?..padan muker musang tu...tapi..musang..im sorry..aku tau ko lapa..tapi..jgn la makan ayam nenek aku..ko g la makan rumput jek..tak la nenek aku marah..klu nenek aku emosi..effect kat aku tau..sian aaa kat aku..ingat tau musang...

No comments:

Post a Comment