Tuesday, October 13, 2009

makan..makan..

jemput..jemput..makan..makan..begitu la bunyi emailnya..tghari satu open house...petang ke malam lagi ada open house lagi..bsok open house lagi..lagi2 open house..ketupat rendang sudah dihidang sayang mari lah kiter serbu bersamaaaaa...camana nih?... dah la aku ngah dalam diet..tak g kang tak best pulak..dah pegi tak makan kang lagi la..isk..isk..yang wat open house tu sumer otai2 lak tu..kene pakai bengkung gamaknyer aku nih..kene eksesais lebih nnt nih..untk mendapatkan bentuk perut yang boleh menggugat wanita di luar sana...ehehehe...six pack atau one round pack..ehehehe..aku dah cilok basikal setempat mak aku malam semalam..aku simpan dalam bilik aku..segan aaa nak cycling kat bawah..nnt mak aku nampak anak dia ngah bekerja keras..segan la i..ehehehe..opsss...geng..kawan aku baru launch paintball park baru..jemput aaaa..scenario dusun..all paintballers are welcome to join..anytime..anytime..msg me...aaa. .lagi satu..kawan2 aku yang berjuang kat PD aritu baru kembali...zindavah..zindavah..back in one piece..sabar rakan2ku..this is life..so many bullshitters..just watch your way may not step on theirs..ya...peace..

No comments:

Post a Comment