Monday, October 12, 2009

nice weekend




minggu ni tiap2 hari tido kul 4.30 pagi..aku ni jenis DVD addicted..skali beli 3-4 DVD...citer lama ke cter baru ke..janji quality ngan citer best.kekadang ternampak jugak pelakon2 skang yang dulu baru mula nak berlakon..kelakar jugak..eheheheh..jumaat malam aku attend bbq kawan aku.. dah lama tak buat katanyer..aku layan keli bakar..menarik pulak..slalu nengok mcm tak der selera skali try...sup! sap! sip!..sap!..sup!..dah 2 ekor aku layan..korang try aaaa..menarik perut..layan2..skali datang plak kawan2 dia yang aku tak kenal..igtkan nak join skali..tapiii...aku tak sampai lagi 'class' katanyer nak campur diorang..takper aaaa.jgn di hapekkan...sabtu morning kul 7.30 am pengantin dah call aku suh g siap2..sebab aku jadik photographer utk wedding dia..aku call partner aku sorang...en.posto...tak bangun2..aku call..tak bangun2..aku call lagi...dia bangun setengah jek..aku suh siap2..skali bateri camera ngan v/cam aku tak charge lag..siot tol..gabra 3 saat..aku pack charger aku skali..g charge kat kedai mamak sambil ngah mnum..ehehehe...thanks macha.!!..gerak g umah pengantin sebelah negeri ngan aku..sampai jek..terus..shoot..shoot..shoot...sampai kul 5 petang..aku pun gerak balik...on the way, nampak benteng batu yang besar2 kat tepi laut..aku pun ajak partner aku shoot..aku stop..bawak bekalan...leh plak layan ngan dia kat situ.Siap lepak ngan adik beradik sorang darjah 6 bawak adik dia tabika lagi..diorang ngah mancing...tapi seronok nengok kitorang shoot gambar kot..siap tangkapkan aku ketam...nak suh aku shoot gamba ketam tu..ehehehe...bdk2 situ jugak..diorang siap leh berlari kat benteng batu tu..respect tul la...sun goes down aku gerak balik...stop tido tepi jalan jap..ngantok gler...partner aku plak leh tahan tak reti nak bawak keter...terlajak sampai 10 malam...bsoknya nak kuar pagi...redah je la...isk..isk..kan best klu ada driver..best wooo shoot gamba..

No comments:

Post a Comment